3 PASI simpli si eficienti pentru a te lasa de fumat definitiv!

Daca vrei sa te lasi de fumat, dar nu reusesti, iti voi da cateva sfaturi pentru a te ajuta sa scapi de acest viciu deloc sanatos.

In cazul in care ai decis sa faci acest pas, dar nu poti, trebuie sa apelezi la fel de fel de trucuri, iar daca vei avea un gram mai mare de ambitie cu siguranta vei reusi. Tot ceea ce trebuie sa intreprinzi este sa faci provizii naturale in frigider si in debara.

Un prim pas ar fi sa incerci sa bei sucuri naturale. Sucul de struguri si de portocale ajuta la atenuarea poftei de nicotina, daca sunt consumate de cateva ori pe zi.

Cititorilor le-a mai placut si:  Artrita reumatoida - simptome, diagnostic si tratament

Mierea, consumata ca atare sau amestecata cu o ridiche rasa, este un alt remediu la indemana care te ajuta sa te lasi de fumat.

Doua linguri de bicarbonat de sodiu dizolvate intr-un pahar cu apa la fiecare masa este un alt remediu care iti va ameliora simptomele de sevraj asociate lipsei de nicotina.

Fulgii de ovaz te ajuta nu doar sa tii colesterolul sub control, ci si sa reduci pofta de nicotina, chiar si in situatiile in care nu incerci neaparat sa renunti la fumat.

Ghimbirul este deosebit de eficient pentru reducerea simptomelor de greata pe care le resimti atunci cand vrei sa renunti la fumat.

Cititorilor le-a mai placut si:  Operatiile estetice: Miracolul lumii moderne

Sunatoarea este frecvent folosita pentru a ameliora simptomele de depresie si anxietate resimtite de cei care vor sa se lase de fumat.

Nu exista o formula magica care sa stopeze fumatul, dar poti sa iti faci un mic plan care se va bate cu viciul tau.

  1. DECIZIA

Gandeste-te la motivul pentru care vrei sa faci acest pas: sanatatea, anturajul, banii. Important este motivul tau personal, acel „ceva” esential pentru tine, care te va face sa-ti spui, atunci cand vor aparea tentatiile interioare sau exterioare, „nu, multumesc, nu mai fumez pentru ca…”.

  1. ZIUA DE START
Cititorilor le-a mai placut si:  Otita acuta – simptome si tratament

Alege perioada in care crezi ca iti va fi mai usor – in zilele de odihna sau in cele in care lucrezi, in concediu sau cand esti la serviciu. In cazul femeilor, este indicat sa nu fie in perioada premenstruala. Sansele cele mai mari de a renunta definitiv la fumat le au cei care se lasa „dintr-odata”. Reducerea treptata a numarului de tigari nu are sanse de succes pe termen lung.

  1. PLANUL PERSONAL

Analizeaza-ti viata de fumator: de ce fumezi, care sunt situatiile, persoanele, locurile, obiceiurile care „cer” o tigara. Recunoaste-ti ritualurile, tabieturile, dar si momentele cand aprinzi o tigara fara sa constientizezi gestul.