Cum promovezi o pensiune? 5 moduri de a atrage clientii

Castelul-Bran

In peisajul turistic al Romaniei si-au facut aparitia tot mai multe afaceri legate de pensiuni. Fie ca sunt pe litoralul insorit al Marii Negre, fie in Delta salbatica sau in muntii frumosi ai tarii, pensiunile atrag tot mai multi oaspeti in fiecare an, dornici de a petrece clipe minunate si relaxante departe de rutina cotidiana.

Unii dintre clienti insa sunt de parere ca putine pensiuni reusesc sa se ridice la nivelul cerut de ei, iar acest lucru ii determina tot mai mult sa cerceteze dinainte si sa caute recomandari ale altor turisti, pentru a se asigura ca perioada de concediu, pe care o vor petrece acolo, nu va fi una dezastruoasa. Multi s-au plans de conditiile precare de igiena, de lipsa de amabilitate si de faptul ca pensiunea nu avea propriul restaurant unde sa serveasca masa.

Cititorilor le-a mai placut si:  Cum construim o fereastră fixă din cărămizi de sticlă

Cum sunt atrasi clientii intr-o pensiune romaneasca?

adelaparvu.com-despre-case-traditionale-romanesti-Casa-Poveste-Campulung-Moldovenesc-Romania-bedand-breakfast-Romania-6

Managerii de pensiuni sunt dornici de a raspunde pozitiv tuturor cerintelor turistilor in scopul imbunatatirii afacerii si a obtinerii unui profit mult mai mare. Pentru a atrage tot mai multi clienti, acestia trebuie sa realizeze care este profilul turistului pentru acea zona, ce asteapta acesta de la serviciile pensiunii, care sunt preferintele sale, ce varsta are, cat isi doreste de obicei sa stea si ce venit detine.

Cateva dintre modalitatile de a atrage tot mai multi clienti in pensiuni  pot fi enumerate mai jos:

  1. Atentia la detalii trebuie sa primeze pentru orice manager, astfel incat nu trebuie sa lipseasca diversele produse de igiena personala. Astfel poti achizitiona online de pe Sanito.ro role prosop pentru bucatarie, dezinfectanti de maini, hartia igienica etc, iar curatenia va fi impecabila, in asa fel incat niciun turist nu va fi nemultumit.rola prosop hartieCaldura va fi obligatorie pentru sezonul rece, dar si pentru perioadele de timp cand temperaturile sunt mai scazute chiar daca este vorba despre vara sau primavara;
  2. Prezentarea unor atractii turistice, care pot insemna sporirea venitului pensiunii, dar si satisfacerea nevoii de distractie sau de relaxare a clientilor: diverse jocuri de societate, mici evenimente contra cost, plimbari cu trasura, cu sania;
  3. Realizarea unei reclame adecvate pentru afacere, care sa respecte intocmai adevarul, prin panouri publicitare, reclame online, bannere si postere in locuri relevante, pliante impartite la colt de strada sau in mall-uri;
  4. Pensiunea trebuie sa vina in fata clientilor sai cu ceva diferit fata de altele: pozitia, peisajul unic, faptul ca este destinata familiilor cu copii mici, cu posibilitatea practicarii unor sporturi extreme sau a unor activitati inedite;
  5. Mancarea specifica zonei poate fi un atu care va atrage cu siguranta turistii sa revina in fiecare an, indiferent de perioada. Meniurile trebuie realizate incitant din punct de vedere vizual, sa promita o savoare extraordinara a bucatelor, sa prezinte feluri de mancare diverse, care sa existe cu adevarat si nu doar pe hartie.
Cititorilor le-a mai placut si:  Monitoare LED performante si durabile

Contactul direct si personal cu clientii este de o importanta vitala pentru viitorul oricarei pensiuni. Acest lucru poate aduce venituri substantiale pentru ca turistii potentiali vor fi cuceriti din start de zambetele calde, de cuvintele frumoase si de atitudinea cinstita si relaxata a managerului.

Cititorilor le-a mai placut si:  5 sfaturi pentru instalare aer conditionat